سفارش تبلیغ
صبا ویژن
عبرت اندوزی به راه راست می کشاند . [امام علی علیه السلام]
 
دوشنبه 90 اسفند 8 , ساعت 12:54 عصر
                                                    بسم الله الرحمن الرحیم
باسلام به تمامی دوستان عزیز و مهربانم متن حاضر مصاحبه خبرگزاری محترم ایبنا با این طلبه کوچک است که در تاریخ 15 آذر ماه سال 90 در شهرستان بستک از استان هرمزگان شده است و اما شرح ماوقع:
نویسنده مجموعه کتاب‌های «کودکان کربلا» می‌گوید: ادبیات عاشورایی باید مفاهیمی را به کودکان و نوجوانان منتقل کند که ذوق و شوق جهاد را در آنان به وجود بیاورد. «طاهر خوش» طلبه‌ای دست به قلم است و کتاب‌هایی با موضوع مذهبی برای بزرگسالان و کودکان نوشته‌ است. یکی از این کتاب‌ها با عنوان «پرسش‌های شما، پاسخ‌های امام رضا(ع)» در سال 88 به عنوان کتاب سال در حوزه دین برگزیده شد._
نویسنده‌ مجموعه کتاب‌های «کودکان کربلا» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، درباره این اثر توضیح داد: مجموعه «کودکان کربلا» نخستین اثری است که نقش و حضور کودکان را در این واقعه تاریخی برای مخاطبان کودک بازگو می‌کند. این کتاب توسط متولیان حرم اباعبداللهعلیه اسلام در کربلا به زبان‌های عربی، ‌انگلیسی و فرانسه در حال ترجمه است و قرار است مجموعه انیمیشینی نیز از روی این داستان‌ها تولید شود.

«طاهر خوش» درباره اختصاصات کتابش گفت: یکی از ویژگی‌های این مجموعه این است که در آن، داستان‌ها

ادامه مطلب...

پنج شنبه 90 بهمن 13 , ساعت 10:56 صبح

        به نام خدای مهربانتر از مادر

آقا مجتبی سلام علیکم

از من درخواست نمودی که برایت از مرحوم داداشم عبدالحسین محمدیان رباطی چند کلمه­ای سخن به این اوراق بیاورم؛ هر چند دلم می­خواست این­ها را چندسال پیش بنویسم امّا قسمت نشد و مشکلات زمانه و ترس از انسان های وحشی صفت و حسود این اوراق بعد از 8 سال به رشته نگارش درآمد، باز هم خدا را شکر که پیر نشدم و آنها را به باد فراموشی نسپردم. ازت ممنونم که این

 لطف را در حقّ من نمودی.

این اوراق و نوشته­هایی که

 

ادامه مطلب...

شنبه 90 دی 10 , ساعت 7:48 عصر

                                                                             به نام خدای مهربان

روز هفتم ماه صفر در تقویم های رسمی کشور به عنوان روز ولادت امام موسی کاظم علیه السلام پیشوای هفتم شیعیان نامگذاری شده است.  

اما هفتم ماه صفر در میان کلیه شیعیان جهان به خصوص در شهر قم به عنوان روز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام  است و علمای شیعه بیش از 5 قرن است که به این موضوع ملتزم بوده اند.

 

سابقه این موضوع در شهر قم از زمان حضرت آیت الله حائری شیرازی است و هنوز هم علما و مراجع بر اساس همان سنت، روز هفتم صفر را روز شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام   می دانند.

 

در کلیه دفاتر مراجع در قم از جمله دفتر آیت الله مکارم، دفتر آیت الله وحید خراسانی

ادامه مطلب...

چهارشنبه 90 آذر 30 , ساعت 11:4 صبح

به نام خدایی که انسان های گمراه را با صبرش نجات می دهد

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ با فرا رسیدن ماه محرم و تاسوعای حسینی(ع) «خانم ینی ما لیندا» تبعه کشور اندونزی با حضور در محل رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن پایتخت یونان، تشیع را اعلام کرد.

 

این خانم درباره انگیزه شیعه شدنش گفت: "همسرم یک پوستر بزرگ از حضرت ابوالفضل العباس(ع) در منزل دارد و هرگاه به مشکلی مواجه می‏شود به آن حضرت توجه کرده و خواستار حل مشکلاتش می‏شود ؛ و بارها نیز گرفتاریهای وی ازطریق توسل به آن حضرت حل شده است".

 

وی افزود: "من پس از مشاهده این رفتار همسرم، خود نیز چندین بار در هنگام به وجود آمدن مشکلی از صاحب این تصویر که نمی دانستم چه شخصیتی است ،کمک خواسته و خواستار حل شدن مشکلاتم شدم و مشکلاتم حل شدند. بدین ترتیب به آن حضرت(ع) به عنوان عضوی از اهل بیت پیامبر اکرم(ص) معتقد گردیدم و تصمیم گرفتم که پیرو این خاندان عظیم الشأن گردم. به همین دلیل امروز به رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی آمدم تا رسماً تشرف خود به مذهب شیعه را اعلام کنم".

 

ادامه مطلب...

<      1   2   3   4   5      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ