سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که اندیشه اش را به کار اندازد، به پاسخ خود می رسد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 90 آذر 30 , ساعت 11:4 صبح

به نام خدایی که انسان های گمراه را با صبرش نجات می دهد

به گزارش خبرگزاری اهل بیت (ع) ـ ابنا ـ با فرا رسیدن ماه محرم و تاسوعای حسینی(ع) «خانم ینی ما لیندا» تبعه کشور اندونزی با حضور در محل رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن پایتخت یونان، تشیع را اعلام کرد.

 

این خانم درباره انگیزه شیعه شدنش گفت: "همسرم یک پوستر بزرگ از حضرت ابوالفضل العباس(ع) در منزل دارد و هرگاه به مشکلی مواجه می‏شود به آن حضرت توجه کرده و خواستار حل مشکلاتش می‏شود ؛ و بارها نیز گرفتاریهای وی ازطریق توسل به آن حضرت حل شده است".

 

وی افزود: "من پس از مشاهده این رفتار همسرم، خود نیز چندین بار در هنگام به وجود آمدن مشکلی از صاحب این تصویر که نمی دانستم چه شخصیتی است ،کمک خواسته و خواستار حل شدن مشکلاتم شدم و مشکلاتم حل شدند. بدین ترتیب به آن حضرت(ع) به عنوان عضوی از اهل بیت پیامبر اکرم(ص) معتقد گردیدم و تصمیم گرفتم که پیرو این خاندان عظیم الشأن گردم. به همین دلیل امروز به رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی آمدم تا رسماً تشرف خود به مذهب شیعه را اعلام کنم".

 

وی با ابراز خرسندی ازاین اقدام خود افزود: "خدا را شکر می‏کنم که دراین مرحله از زندگی به من فرصت داد که به حقانیت حضرت امام علی(ع) وخاندان پاکش پی ببرم و به جمع پیروان امامت و ولایت بپیوندم. انشاء الله همه پیروان آن حضرت قدر و ارزش این همه نعمات آسمانی الهی را بدانند و شکرگزار آن باشند".

 

در ادامه این مراسم «آقای محمدرضا پاکروان» وابسته فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن، با اشاره به نورانیت دین مبین اسلام، مبارزاتی که حضرت امام علی(ع) در راه اعتلای این دین در زمان نبی مکرم اسلام(ص) و بعد از آن انجام داد را تشریح نمود و گفت: "در نتیجه این مجاهدات، مولا امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) در آخرین سفر حج پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) در محل غدیرخم به دستور خداوند و توسط پیامبر عظیم‏الشأن(ص) به عنوان رهبر، ولی و سرپرست مسلمانان معرفی گردید؛ و پیامبر(ص) از امت اسلام خواست که از این امام همام برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی پیروی نمایند".

 

سرپرست رایزنی فرهنگی ایران در یونان افزود: "حقانیت، امامت و ولایت علی بن ابی‏طالب(ع) در جهان هستی بر کسی پوشیده نیست؛ مگر بر کسانی که لیاقت و ظرفیت این امر را نداشته باشند".

 

وی با اشاره به انگیزه تشیع خانم ینی خطاب به وی گفت: "خداوند منان به شما بواسطه باب الحوائج حضرت قمر بنی هاشم(ع) و در این ایام ملکوتی و نورانی عنایت ویژه ای در این کشور اروپائی نمود و امیدوارم خوشبخت وسعادتمند باشید".

 

در این مراسم که در جوی معنوی برگزار شد پس از انجام بحث و پرسش و پاسخ به شبهات در رابطه با دین مبین اسلام و مذهب تشیع، «خانم ینی ما لیندا» فرزند «مدسای ان» با اقرار مجدد به وحدانیت خداوند و رسالت حضرت محمد(ص) و نیز ولایت حضرت علی ابن ابی‏طالب(ع) و ادای شهادتین، به مذهب حقه شیعه جعفری اثنی عشری مشرف گردید.

 

در پایان از طرف رایزنی فرهنگی یک جلد کلام الله مجید با ترجمه به زبان یونانی به همراه هدایای فرهنگی و هنری دیگر به این بانوی نوشیعه اهداء شد که مورد توجه وی قرار گرفت.   



لیست کل یادداشت های این وبلاگ