سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زکات دانش نشر آن است . [امام علی علیه السلام]
 
یادداشت ثابت - جمعه 92 مرداد 26 , ساعت 2:52 عصر

به نام خداوند قهار

دوستان عزیزم سلام! نمی دانم از کجا شروع کنم و چی بگویم بعضی از مطالب را حذف کرده و میرم اصل مطلب :

امسال هم خدا رو شکر برا تبلیغ به استان سیستان و بلوچستان رفته بودم. غربت و مظلومیت اهل بیت علیهم السللام در آنجا انسان را دیوانه می کند . شب ها به تنها مسجد شیعیان میرفتم و با تعداد افراد که به انگشتان دست هم نمی رسد و با تجهیزات کامل نظامی به اتفاق یک روحانی دیگر مجالس را شروع و به اتمام می رساندیم.

اما اتفاق هایی که افتاد زیاد بود که به چند نمونه اکتفا می کننم:

  1. بعد از پل سرباز – ناگفته نماند پل سرباز محل ایست و بازرسی مهم است که چند دوست ما هم در سال گذشته در آنجا ساعت 5 صبح توسط افراد مسلح ناشناس به شهادت رسیدند – کافه و رستورانی دارد که مثل همه جاهای کشور محل خوردن غذا، خواندن نماز و ... است و ماشینی که من سوار شده بودم در این کافه رستوران توقف کرد و من هم به اتفاق چند نفر از اهل سنت برا خواندن نماز روانه ی مسجد عمرو بن علی بن ابی طالب علیه السلام که در روبروی کافه قرار داشت ، شدیم.

حیاط داخل 2 عبارت نوشته بود:

 

برا خواندن بقیه مطالب به وب سایتم رجوع نمایید:( خدایی از خواندن بقیه مطالب غفلت نکنید و مظلومیت شیعه و ایران بیشتر بدانید.متشکرم)

 

www.taherkhosh.ir

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ