سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سنگ را بدانجا که از آن آمده باز باید گرداند ، که شر را جز با شر نتوان راند . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 88 مهر 30 , ساعت 6:0 صبح

بسم الله الرحمن الرحیم

                                                                                                                                                      

امشب من به اتفاق خانواده بعد نماز مغرب و عشاء برای مراسم جشن میلادازمسجد تکیه شاه خراسان نرسیده به سه راه بازار با دسته های گل گلایور روانه حرم مطهر شدیم و جای همه ی شما خالی . حرم جای سوزن انداختن نبود.

مردم در خیابان با خواندن اشعاری زیبا به بی بی عرض ادب می کردند که در بین این جشن قشنگ آشوبگران و منافقین جدید نیزدست به کار شدند و مردم را دعوت به آشوب و اغتشاش در تاریخ 13آبان نمودند که متن پیام آن ها چنین بود:

السلام علیک یا فاطمه معصومه اشفعی لنا فی الجنة

من به چشم های تو قول می دهم:

ریشه هایمان به آب،

شاخه هایمان به آفتاب میرسد،

ما دوباره سبز می شویم. وعده ما 13 آبان

این ها جملاتی بود که آغتشاش گران و یا منافقین جدید ندای آن را سر می دهند و امنیت مردم وناموس مردم را به تاراج خواهند داد و در دومین عبارت منافقینی شان از حضرت معصومه علیهاالسلام در خواست شفاعت دارند!!!!!!!!.

نکته دیگر آن است که این ها اگر به تنگنا برسند به خانواده خودشان رحم نمی کنند و وظیفه هر فرد مسلمان این است که مواظب خودمان باشیم که ما هم به دام این جور منافقینی نیافتیم؛ چرا که دنیا خیلی پستی و بلندی دارد ؛همان کسانی که دیروز ادعای دین و دینداری و نماز شب خوانی داشته و دارند!!!! و ادعای نزدیکی با امام راحل(ره) و دارای سیادت و به اصطلاح فرزند بودن با ائمه اطهار علیهم السلام را دارند همین ها ریشه به تیشه اهل بیت علیهم السلام می زنند.

پس شما ای برادر و خواهر مسلمان! فریب این آدم های شیطان صفت را نخوریم و کمی هم حواسمان به خود و خانواده و فرزندانمان  و لقمه هایمان باشیم، چرا که لقمه ها بعد از چند سال خودشان را نشان می دهند ، تا جایی که حاضرند خانه ی خدا - مساجد را به آتش بکشند.

خدایا عاقبت همه ی ما را ختم بخیر و ما را از منافقین اسلام وتشیع مگردان.

خدایا هر کسی که در هر پُست و مقامی  کمک به این منافقین و یا سکوت در مقابل آن ها می کنند را نابودش بگردان.

                                والسلام علی من اتّبع الهدی                        

            درود و رحمت خدا بر کسی که از حق پیروی می کند.

          



لیست کل یادداشت های این وبلاگ