سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه خود را بشناسد به غیر خود آگاهتر است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 89 اسفند 3 , ساعت 3:33 عصر

سلام دوستان من میلاد دو نور بر شما و خانواده های عزیزتان مبارک بوده باشد.

درتاریخ 2/ 12/ 89 تهران بودم. ساعت 4 بعدازظهر یکی از دوستان که پیش دانشگاهیه منو صدا کرد و در مورد مملکت، دین و... سوال هایی کرد که من به اندازه سواد خودم بهش جواب دادم مثلاً چند سوالش این بود که به جماعت عرب بد و بیراه می گفت . باهاش صحبت کردم قانع نمی شد تا اینکه میگفت که من تو این سن و سالم تا به حال قرآن به زبان عربی نخوندم و فقط فارسی میخونم.

یا ما که قوم و قبیله مان آریایی هست چرا با کشورهای عربی رابطه بر قرار می کنیم مگه ما نژاد برتر نیستیم؟!!!

زمانی که فهمید آقای خامنه ای از اولاد امام حسین علیه السلام هست بهش اجنبی میگفت ؛چرا که اجدادش به رسول خدا میرسه.

در مورد علوم روز که چرا ما ایرانیان عقب هستیم و علت آن را ورود اسلام عزیز به ایران می دانست .

در مورد شراب که اگر آدمی بخوره و از حالت مستی و... بهش دست نده چرا باید حرام باشه.

و..........

من هم که این صحبت ها را ازش شنیدم با صبر و حوصله بهش جواب می دادم و اول سعی کردم بهش شبهه وارد کنم تا بهتر بتونم عقاید شیعه رو بهش تزریق کنم چون اون خودش رو فاشیسم یعنی وطن پرست اصیل می دونست و باید با نهایت درایت و علم اونو به راه مستقیم بیارمش که اگر نتونسته باشم این یا از ضعف من بود و یا از لجبازی و عناد اون که الحمدلله با طرح شبهه و اشکال موفق شدم که از تمام عقاید انحرافی او که خواسته دشمنان اسلام یعنی آمریکای خبیث و انگلیس مکّار و فرانسه بد ذات هست را از بین برده که در پایان حدود 2 ساعت به طول انجامید با ایمان به کتاب خدا و و محبت به رسول و اولاد او منجمله مقام معظم رهبری و از بین بردن نژاد برتر که خدا میگه « إن اکرمکم عندالله اتقاکم؛ گرامی ترین شما در نزد خدا با تقواترین شماست» و نسبت و گمان بد به عرب خصوصاً شیعه عربی و عدم علت عقب ماندگی ایرانیان باستان را به حکام ظالم مثل رضاخان قلدر و فرزند ناخلفش محمدرضای بیچاره و دور از وطن خفته در خاک کشور غریب و امثال این ها رو بهش یاد آور شدم و با دل و جان قبول کرد  و میگفت تمام عقایدم خوب شد و در آخر شماره تلفن منو تو موبایلش سیو کرد و با همدیگه خداحافظی کردیم .

حال شمای خواننده خودتون قضاوت کنید که اگر همین جوون سال دیگه با این طرز فکر تند روی به دانشگاه پیش میرفت چه بلایی از طرف آدم های سود جو و بی دین و مغرض بر سرش می آوردند و اون وقت چی میشد.

به هر حال ما در مقابل دین ، مملکت و خون شهدا مسئولیم و اگر خدایی نخواسته بلغزیم در ان دنیا باید جواب بدهیم:

اللهم بارِک لی فی الموت ، الهم اعنّی علی سکرات الموت، الهم اعنّی علی ضیق القبر، الهم اعنّی علی ظلمة القبر برحمتک یا ارحم الراحمین.

 

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ