سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! دوستی ات را محبوب ترین چیزها برایم قرار ده، ترس از خودت را ترس آورترین چیزها نزدم قرار ده وبا شوق به دیدارت، نیازهای دنیایی را از من بِبُر . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 89 آبان 8 , ساعت 10:5 عصر

                               به نام خدای عزیز و صبورو صابر

 من در چند شب پیش به یکی از وبلاگ های دوستم سری زده بودم و اتفاقی هم به قسمت پیام ها که خواندم ، رسیدم به این وبلاگ (نام وبلاگ و آدرسش به درخواست خود صاحب وبلاگ حذف نمودم)در آن جا مشاهده نمودم که اول بزرگ نمایی زنان و حقارت مردان که از دامن زن مرد به معراج می رود (این جملات من طاهر خوش است: و ما زنان فرشته ایم که العیاذبالله امام حسن و امام جواد علیهماالسلام را آقایان شهید کردندو...که من زنم که ...) چند ثانیه نگذشته که صدای خواننده زن مفسده ، فاسده و هر چی که شما متدینین به آن نام می گذارید شروع شد و من بعد از ساکت نمودن آن صدا و ... یک جوابی به صاحب این وبلاگ به اصطلاح خداشناس!!! ( در قسمت پایینی همین جملات خودشان با ایمان کامل به خدا و امام زمان علیه السلام  فرمودند که من خدا را بهتر از شما می شناسم و...) و ایشان هم جواب داده و من هم به جواب این مسلمان دیرینه خدایی ، یک پیام به اصطلاح خودشان گمراه کننده ای دادم و شما هم قضاوت نمایید که خدا میان من ، او و شما داور در آن روز قیامت می باشد. 

پیام  صاحب وبلاگ:

سلام اقا طاهر مرسی ا ز حضورت نظرت محترمه  اما یه چیزی بگم خدا خیلی مهربونه ما خدا رو دوست داریم به دیدگاه خودمون و دیدگاهمون هم به نظر خودمون هم درسته روش  خدا کجا گفته فقط بشین عبادت کن و ...هر چیز به جای خویش نکوست من خودم هرچی دارم اول از خدا دارم دوم امام حسین دارم این طرز برخوردت یقین بودن نه تنها نصیحت نیست بلکه ادم رو گمراه هم میکنی امربه معروف و نهی از منکر راه اصولی خودشو داره شما اگه واقعا خدا پرستی اول راه درست پند دادن رو یاد بگیر نه اینکه کسی رو نفرین کنی این کارت درست نیست خیلی بدم اومد امثال شما جوونا رو از خدا دور کردند وقتی ما نماز می خوندیم و خدارو می شناختیم شما کجا بودین ؟

اما جواب:سرکار خانم فاطمه ؛ که من شرمنده ام از نام مادرمان فاطمه که دیگران با نام و اسم او چه کارهایی که نمی کنند و نمی زنند و می گویند فقط و فقط ما خداشناس و... هستیم نه دیگران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اما جواب منو بشنو زود عصبانی نشو و بعد قضاوت عادلانه و منصفانه کن:
اول: ما به اصطلاح مسلمان شناسنامه ای هستیم! کلمه مرسی فرانسوی است به جای آن باید گفته شود ممنونم، متشکرم، دست شما درد نکنه و ...
دوم: اگر شما دیدگاهتون اینه که صد در صد غلطه؛ چراکه شما به اقرار خودتون که گفتید بهتر از ما خدا رو می شناختید!!!!!!!!! و حتماَهم باید جزو قاری های مطرح کشور و یا حافظ کل قرآن بوده اید می دانید که خدای متعال در کتاب آسمانی خود در مورد آلات لهو و لعب و گناه و... چه فرموده که شما با صراحت تمام می گویید که دیدگاه ما با گذاشتن موسیقی یک زن مفسد، فاسقه، و... به آن دیدگاه به اصطلاح رنگ اسلامی می دهید چنان که -معذرت می خواهم - منافقان و خوارج زمان مولای غریبمان علی علیه السلام می دهید.
سوم: از نظر شما آدم ها می تونند به هر طریقی به خدا نزدیک بشوند مثل شما خواهر که با گذاشتن این موسیقی کذایی دیگران را دعوت به خدا می کنید!!!!
چهارم: نصیحت من بد نبود دوباره مرور کنید و ببیند که حرف من جزو آن 200 پیام کجایش زننده بود جز انکه گفتم آن زن فاسده و مفسده . اشتباه من آن بود که می گفتم آن زن - العیاذبالله_ حضرت زهرا دوم!!!!
در دین مبین ما یا باید شیعه محض باشی و یا سنی و یا منافق و ...این طور نیست که شما بگویید من خدا، پیامبر و اهل بیت علیهم السلام رو دوست دارم و از آن طرف هم هر کاری می کنم با یک علی و زهرا علیهماالسلام و.. سرشان را -العیاذبالله_ شیره انگور بمالم و بهشت را بخرم . این طور که شما می پندارید بار شفاعت پیامبر را در آن دنیا زیاد کرده اید و بس.
اما فرمودید امر به معروف و نهی از منکرتان اشتباه است. شما لطف بفرمایید من چه گفتم مگر غیر از این هاست که آن زن کذایی و ... و اینکه شما با گذاشتن چند مطلب برای اهل بیت می خواهید از آنان تقرب و امید شفاعت دنیا و آخرت را بطلبی. مگر غیر از اینه!!!!
من طاهر خوش از اول خداپرست نبوده ام ؛البته به قول شما !!!! اما شما که خداپرست هستید شما دیگه چرا ؟؟؟؟؟؟
من الحمدلله در دنیا یک بار نفرین کردم و آن هم بینی و بین الله برای خدا  و آن ماه رمضان 88 در چهارمحال و بختیاری بود که در آن روستا علناَ به روزه خوری و بنر های بزرگ از زنان فاسده و مفسده در منازلشان و گذاشتن نوارهای مبتذل زن در داخل اتاق مسجد، دست به نفرین نمودم که به شکرانه خدا و امیرالمومنین علی علیه السلام در 23 رمضان خراب شدن 90% محصولات و آتش گرفتن خودبه خود در یکی از خانه ها.
پس من به شما نفرین نکردم که شما بگویید چرا منو نفرین کردید!!!
حرفی که اگر اگر اگر برای خدا زده شود آدم ها از آن ناخوش دارند که شما هم به من بگویید من بدم آمده چرا منو نصیحت خوب نکردید که دل منو شکوندی ، اشکالی نداره که من دل امام زمان علیه السلام رو شکوندم چون می خوام بازدید وبلاگم رو افزایش بدم و به به چه چه برام بزنند.
پیامبر اعظم به علی علیه السلام می فرماید:
ای علی!
سه چیز دل را سخت می کند:  که یکی از آن سه مورد :گوش گرفتن آواز لهو می باشد.(خصال صدوق، ج 1 ص 141).
در پایان سخنان خود گفتید که امثال من با این طرز برخورد با شما جوان های عاشق 100% امام زمانی گمراهتان کردم که بگویم شما را از خدای خوبتان دور کرده ام !!!
من از شما خواهر که از روز اول  خداشناس بودید و به من ناخداشناس درس خداشناسی دادید سپاسگزارم.
به عنوان یک خداشناس سعی کنید سالی یک مرتبه یک روایتی در مورد گناه و الات لهو را مطالعه کنید البته به شرط آنکه اگر بازدیدکنندگان وبلاگ شما پیام کم بگذارند و شما هم وقت  مطالعه داشته باشید!!!!!!

من مطالب زیادی برای گفتن دارم که الآن مجال گفتن آن را نداشته و ندارم و شما را دعوت به یک بار مطالعه همراه با تفکر منصفانه در کتاب گران سنگ قرآن  می نمایم.
به قول سعدی آن شاعر پارسی زبان که فرمود:
مراد ما نصیحت بود و گفتیم
                      حوالت با خدا کردیم و رفتیم.
ان شاءالله خدای مهربون اول به من و سپس به شما راه درست را مرحمت بنماید.
              والسلام علی من اتبع الهدی؛درود و رحمت (خدا) بر کسی که از حق تبعیت و پیروی کند.


لیست کل یادداشت های این وبلاگ