سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ترس از کیفر موعود را روزی ما گردان ...و ما را نزد خود، از توبه کارانی قرار ده که محبّتت را بر آنان مقرّر داشتی و بازگشتشان را به فرمانبری ات پذیرفتی، ای عادل ترین عادلان! [امام سجّاد علیه السلام]
 
چهارشنبه 89 تیر 16 , ساعت 8:8 عصر

                                                         به نام خدا

سلام دوستان

شهادت امام موسی کاظم علیه السلام تسلیت عرض می کنم و مبعث پیامبر اعظم و اعیاد شعبانیه رو به تمامی مسلمانان تبریک می گویم.

داستان از این جا شروع میشه که 2 کتاب جدیدم به نام های قبله چهارم ؛ پرسش های شما و پاسخ های امام حسین علیه السلام و در محضر بقیة الله ؛ پرسش های شما و پاسخ های امام زمان علیه السلام با طرح جدید و زیبا و با زمینه ای بسیار قشنگ روانه بازار گردید.

برای این کتاب ها پوستر هایی آماده شد که در خیابان ها و شهرهای کشور پخش گردید که چند نمونه از این پوستر ها رو هم به پاساژی که در جمکران بوده ، نیز زدم.

قبل از زدن پوسترها به یکی از مغازه دارها گفتم  آیا اجازه دارم  یکی از این پوسترها رو به دیوار بچسبونم و او گفت چیه؟

نشونش دادم و بعد گفت کتاب رو با چند درصد می دهی و من گفتم نقدی 50%.

او گفت من با نقدی 60%  با چک 6 ماهه می گیرم و شما به من 80% بده و من با تمام جرئت و کمال شهامت گفتم که من دزد نیستم و او به حرف من ناراحت شد ( به درک که ناراحت شد).

بهش گفتم نگاه کن من دزد نیستم 80% یعنی قیمت ها رو بالا بزن و درصد رو بیشتر بده که کار بازار کتاب این روزها همینه وقتی به قیمت تموم شده نگاه می کنی می بینی همون 40%- 50% میشه.

در بعضی از کتاب فروشی ها که میری میبینی قیمت ها را بالا زدن یعنی عرف معمول بازار صفحه ای 10 - 13 تومانه ولی بی انصاف ها صفحه ای 15- 20  تومان میزنند و این یعنی دزدی و دزدی که شاخ و دم نداره و روزی هزاران بار یابن الحسن و امام زمان رو صدا بزن

که بیاد .

سرتون رو درد نیارم من روش دزدی رو خیلی خوب بلدم ؛ چراکه از هفت سالگی تو بازار بودم و 8 سال هم در مغازه مرحوم پدرم نانوایی مشغول بودم .اگر من دزدی نمی کنم این نیست که بلد نباشم ، بلدم اما از لقمه حروم دادن به زن و بچه و عواقب شوم اون میترسم.

پایان مطالب این قسمت را از دعای امام زمان علیه السلام که در کتاب در محضر بقیة الله ؛ پرسش های شما و پاسخ های امام زمان علیه السلام ص 84 به پایان می رسانم:

(ای روزی دهنده بی منّت)، شکم ما را از طعام حرام و شبهه ناک پاک گردان.

والسلام علی جمیع الاوصیاء و الاولیاء و المؤمنین و رحمة الله و برکاته و صلی الله علی محمد و آله و سلّم تسلیما.  



لیست کل یادداشت های این وبلاگ